Beyond Organic ľahký 24-hod hydratačný krém

Neviem ako to máte momentálne s pleťou vy, no ja jej musím každú chvíľu hľadať krém, ktorý jej bude vyhovovať v čo možno najväčšej miere. S nástupom jarného počasia sa nároky mojej pleti totižto neustále menia a občas už skutočne neviem, čo pleť chce a s čím by som jej najviac ulahodila. V týchto prípadoch siaham po krémoch s prírodným zložením, ktoré pokožke nemajú ako ublížiť a mám u nich viac-menej istotu, že jej doprajú len to najlepšie. Jednou takou značkou je Beyond Organic, ktorej produkty sú tak bezpečné, že by ich bolo možné dokonca aj konzumovať :)

Beyond Organic ľahký 24-hodinový hydratačný pleťový krém je vhodný ako na denné tak i nočné použitie. Krém je prednostne určený pre pleť citlivú, ktorá neznesie iné, zvyčajne hutnejšie krémy s éterickými olejmi. Ľahšia konzistencia krému umožňuje pleti dýchať. Krém obsahuje olej zo semien slnečnice a požltu, bambucké maslo, výťažky zo šafránu, ginkgo biloby, uhorky a vŕby bielej. Výťažok zo šafránu pomáha zadržiavať vodu a vlhkosť v pleti, zlepšuje jej elasticitu a zabraňuje vzniku vrások. Extrakt z ginkgo biloby pleť upokojuje, oživuje, pomáha ju udržiavať zdravú a reguluje tvorbu mazu. Uhorka sa postará o ochladenie, vypnutie a očistenie pokožky a tiež o stiahnutie pórov.
Krém má príjemnú, osviežujúcu uhorkovú vôňu, ktorá pleť zároveň prebudí. Vďaka veľmi ľahkej konzistencii sa krém do pokožky okamžite vstrebáva a pleť žiadnym spôsobom nezaťažuje. Tento krémik ocení najviac pleť zmiešaná až mastná, ktorá potrebuje hydratáciu, ale v oveľa ľahšej verzii. Balenie s pumpičkou je okrem praktickej a pohodlnej manipulácie i hygienické a jedno pumpnutie poskytne dostatočné množstvo produktu na celú tvár. Krém si rozumie i s make-upom, nakoľko mu poskytne skvelý podklad, pod ktorým pleť dýcha a teda ani pórom nehrozí upchatie a následné zanášanie nečistotami. Čo viac ku krémiku dodať? Je prírodný, hydratačný, nekomedogénny, pre pleť doslova vzdušný a ideálny i pre pleť so sklonom k precitliveniu a podráždeniu. Okrem toho, značka Beyond Organic zohľadňuje i životné prostredie a produkty balí do recyklovaných a ďalej recyklovateľných materiálov.
Tento krém od Beyond Organic zoženiete na e-shope Bionatural za 13,50 € (objem balenia 30 ml).
Aký je váš aktuálny obľúbený krém na tvár?

20 komentárov

  1. Od tejto značky mám aj ja ale gél na očné okolie proti kruhom a je úplne božský

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O očnom géle som už u teba čítala recenziu, mám ho taktiež a som s ním rovnako spokojná :)

      Odstrániť
  2. Tuto značku neznám, produkt vypadá dobře. Já jsem si oblíbila krém noční od Loreal :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja pleťovú kozmetiku od L'oréal nemám vôbec vyskúšanú, no dôležité je, že máš krém s ktorým si spokojná :)

      Odstrániť
  3. Tato značka je mi neznámá, ale musím říct, že me krém zaujal :) Já používám většinou krémy z lékárny a nebo přímo od Paní doktorky kožní, co mi předepíše :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krém je skutočne skvelý, k pleti moc jemný, myslím, že by ti mohol sadnúť, keďže je vhodný i pre pleť citlivú :)

      Odstrániť
  4. hydratačný krém vyzerá veľmi dobre, no dočítala som sa že je skôr na mastnú pleť čo ja nemám. Moja pleť je veľmi suchá naopak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento krémik od Beyond Organic je v ponuke aj pre suchú pleť v bohatšej konzistencii (https://www.bionatural.sk/p/bohaty-24-hod-hydratacny-krem-30-ml) :)

      Odstrániť
  5. Vypada fantasticky. Me nejvice vyhovuji pletove kremy od znacky Nivea. Neosypu se po nich. A ted nove zkousim nejake olejicky Saloos a take s nimi nemam zadny problem. Plet si chrochta blahem. Kazdopadne diky za tip. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dôležité je, že si so svojimi prípravkami spokojná a že si si našla produkty, ktoré ti dlhodobo vyhovujú :) Ja za celý rok vymením pomerne veľké množstvo produktov, pretože mojej pleti sa ustavične niečo nepáči a je dosť ovplyvnená vonkajšími vplyvmi a počasím.

      Odstrániť
  6. Značku nepoznám, ale vyzerá super :) Ja na zmiešanú pleť ešte stále hľadám ten správny krém, veľmi sa mi páči pumpičková aplikácia, pretože je oveľa jednoduchšia a praktickejšia

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beyond značka získala inak aj množstvo ocenení, skúšam od nej ešte očný gél a s oboma výrobkami som veľmi spokojná :) Úplne ti rozumiem, sama moc dobre viem, aké ťažké je nájsť zmiešanej pleti ideálny krém.

      Odstrániť
  7. Značku nepoznám, ale vyzerá dobre. Ja bežne na deň používam krémy od MISSHA

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Missha značku mám veľmi rada, najmä ich bb krém, no inak ich pleťovú kozmetiku nemám veľmi vyskúšanú.

      Odstrániť
  8. Vůbec neznám tuhle značku ale produkt se mi moc líbí, hlavně jeho složení. Já teď vyhledávám převážně šetrnější a přírodní kosmetiku. Denní krém mám La roche Possay, je to sice chemie ale chci ho spotřebovat. Přeci jenom, nemám povahu na to abych věci vyhazovala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa momentálne taktiež snažím používať čo najviac produktov s prírodným zložením :) Tak to ti rozumiem, tiež nerada niečo vyhadzujem a predovšetkým kozmetiku...

      Odstrániť
  9. o tejto značke počujem prvý krát :) väčšinou sa bojím skúšať niečo, čo nepoznám. A s hľadaním vhodných produktov mám často problém aj ja. :) Niekedy mám pocit, že aj keď si pleť hydratujem, stále sa nájdu miesta, ktoré mám suché alebo sa šúpu. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám k skúšaniu nových produktov tiež rešpekt, no pokiaľ sa jedná o prírodnú kozmetiku, tak k tej mám pomerne veľkú dôveru, nakoľko som zatiaľ nemala so žiadnym prírodným produktom problémy. Myslím, že nie vždy sa dá pleti ulahodiť, častokrát sú problémy pokožky len výsledkom prostredia, v ktorom sa nachádzame, aspoň teda v mojom prípade to tak vnímam :(

      Odstrániť
  10. Ja som si zamilovala krém s vôňou ruže od Avonu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.