Nivea vanilkové pokušenie | telové mlieko, sprchová pena, Labello

Vanilkovú nádielku od Nivei som vám ukazovala už dávnejšie, v nákupno-novinkovom článku za december a už je najvyšší čas, aby som vám o týchto produktoch niečo napísala. O telovom mlieku a sprchovacej pene, len v inej vôni ste si už u mňa mohli prečítať v tomto príspevku. Plechovkové Labello je na trhu už pomerne dlhý čas, no tyčinkové Labello Vanilla Buttercream s obsahom bambuckého masla je novinkou, ktoru by ste rozhodne mali mať v povinnej zimnej kozmetickej výbave. Ak chcete vedieť prečo, pokračujte ďalej v čítaní :).

Telové mlieko s olejom - vanilka & mandľový olej
Telové mlieko z tohto radu, konkrétne s vôňou ruže a argánového oleja som už testovala (článok nájdete TU). Telové mlieko s vanilkou a mandľovým olejom má podobne ako verzia s ružou a argánovým olejom gélovú konzistenciu. Ostatné vlastnosti týkajúce sa hydratácie a vstrebateľnosti sú totožné ako u mlieka s ružovou vôňou. Rovnako i u tejto vanilkovo-mandľovej verzie musím veľmi vychváliť vôňu, ktorá nesie opäť jemný nádych luxusu a jedinečnosti. Za mňa majú tieto telové mlieka s obsahom oleja veľké áno, sú skvelé na každé ročné obdobie a skutočne spĺňajú všetko čo sľubujú. 
Okrem týchto spomínaných sú v ponuke ešte ďalšie dve vône a to čerešňový kvet a kakao. Objem telového mlieka je 200 ml.
Túto sprchovaciu som sa vám rozhodla venovať do súťaže, nakoľko ja ešte doma stále mám rebarborovo-malinovú, o ktorej ste si už tiež mohli na blogu prečítať (odkaz na článok TU). Mňa žiaľ sprchovacie peny majú tendenciu vysušovať a preto ani teraz v zime žiadnu nepoužívam. Táto od Nivei ma tiež trocha vysušuje, no inak je perfektná, vytvára hustú, bohatú a krásne voňavú penu. Najradšej by som ju používala stále, no kvôli spomínanému vysušovaniu to nie je možné. Predpokladám, že vanilkovo-karamelová vôňa bude skvelá a aj tak trocha ľutujem, že som si k nej nemohla privoňať :). Mimochodom, súťaž spustím už tento víkend na mojom instagrame, takže ak ma tam náhodou ešte nesledujete, nájdete ma tam ako @klaudysenjoyment.
Labello Vanilla Buttercream
Labello je pre mňa jednoducho topka medzi balzamami a zároveň klasika, na ktorú nedám dopustiť. Vždy som milovala modré Labello Original, Labella s príchuťou som však moc rada nemala. No toto nové s bambuckým maslom a prírodnými olejmi je ešte väčší poklad ako modré original. Je to priam ideálny balzam do chladného zimného počasia, počas ktorého pery najviac trpia a vyžadujú si intenzívnu starostlivosť a výživu. Zamilovala som si ho ihneď na prvé natretie. Po perách sa veľmi príjemne a ľahko rozotiera a čo je skvelé - nezanecháva na nich lesklý ani mastný pocit. Jediné čo po jeho nanesení cítim je, že vytvorí jemný ochranný film, ktorý mi však nijako neprekáža. Okrem jeho vynikajúcich hydratačných vlastností a ošetrujúceho zloženia má i božskú vanilkovo-maslovú vôňu.
Labello intenzívna starostlivosť na pery Vanilla & Macadamia
Toto je moja druhá Labello láska. Používam ho najmä na noc než idem spať, občas i v hrubšej vrstve, aby sa pery počas noci poriadne zregenerovali. Vôňa je opäť dokonalá, krásna vanilkovo-oriešková - ja viem, už to píšem po štvrtýkrát, no je to tak :). Masielko je na perách veľmi príjemné, no na rozdiel od predchádzajúceho tyčinkového balzamu je ho troška cítiť, pretože zanecháva jemný lesklý bezfarebný film. Aj keď na prvý pohľad pôsobí maslo v balení pomerne hutnou, tuhou konzistenciou, po prvom prejdení zistíte, že je práve naopak ľahká, krémová a po kontakte s teplom pokožky sa ihneď roztápa. Toto masielko popraskané pery nielen intenzívne vyživí, ale dodá im jemnosť, hebkosť a vláčnosť zároveň.
Ktorý z produktov vás najviac oslovil? Máte radi vanilkovú vôňu?

17 komentárov

  1. Vanilkovou vůni mám neskutečně ráda, produkty od Labella jsem nepoužívala už strašně dlouho...nějak jsem přešla na Eos, co se týče balzámů na rty:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to by si mala potom určite tieto Labella vyskúšať, pretože sú nielen krásne voňavé, ale aj sa o pery skvele starajú :). Ja som asi posledná, čo stále eosky nevyskúšala. Ani neviem prečo, no nejako ma trend týchto "vajíčkových" balzamov obchádza. Mám radšej klasické tyčinkové balzamy, ktoré mi prídu oveľa praktickejšie.

      Odstrániť
  2. Musí to všechno vonět božsky :) Vanilka je nejlepší!

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vanilková vôňa je úžasná! Už veľmi dlho chcem vyskúšať tú penu na sprchovanie, mala som raz jednu od Balei a bola skvelá :) To maslo na pery mám doma tiež a je super, má dokonalú vôňu

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sprchové peny od Nivei sú všeobecne veľmi chválené, a aj mne sa moc páčia, len mám pri ich používaní spomínaný problém s vysušovaním pokožky. Avšak nedávno som zaregistrovala v drogérii aj Nivea penu určenú na suchú pokožku, tak tú by som určite rada vyskúšala :). Áno, to masielko je dokonalé, teraz ho používam zo všetkých najradšej :)

      Odstrániť
  4. Sprchovou pěnu jsem měla v té druhé vůni a teda to je něco úžasného! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s Tebou Miška, tú rebarborovo-malinovú vôňu len tak niečo neprekoná :).

      Odstrániť
  5. Vanilkovou vůni mám moc ráda a nejvíce mě zaujalo to máslíčko v kelímku. Měla jsem jedno malinové a bylo dokonalé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To masielko je skutočne dokonalé, najmä na noc, počas ktorej pery krásne zregeneruje a vyhladí :)

      Odstrániť
  6. Vanilkovou vůní mám hodně ráda. Nejvíc se mi líbí ta pěna, mám ráda podobné blbinky a pokud to navíc hezky voní tak ještě lepší :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky, vyzerá to veľmi lákavo! Ja sa priznám, že som niekoľko rokov vanilkovú vôňu priam neznášala, no asi dva roky dozadu som jej úplne prepadla a zimu si bez nej neviem predstaviť ♥

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Domi ♥ Ja som vanilkovú vôňu tiež nikdy nejako neobľubovala a ani nevyhľadávala, no tieto produkty od Nivei si ma na prvé ovoňanie získali. Páči sa mi, že vôňa vanilky je u týchto produktov jemná, nenásilná a nevtieravá. Ktovie ako vonia sprchová pena s vanilkou a karamelom, pretože to vyzerá na celkom sladkú a silnú vôňu. Som zvedavá na názor ostatných dievčat, ktoré ju tiež dostali na testovanie, keďže ja som ju dala do súťaže :).

      Odstrániť
  8. Mňa najviac oslovil balzam na pery v kalíšku, je nielen lahodne voňavý, ale moje pery hydratuje na dlhé hodiny. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ten som si veľmi obľúbila. Je vážne skvelý, najmä teraz na zimné obdobie :)

      Odstrániť
  9. Maslo na pery je perfektné, vôbec pery nevysušuje a krásne vonia. No a tá šľahačka je perfektná, nesteká z ruky a vydržala mi dosť dlho.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.