Objednávka z eshopu sephora.cz - unboxing

Krásnu a pohodovú sobotu!
Na instagrame som vám nedávno avízovala možnosť objednať si z českého eshopu sephora.cz s využitím halloweenskej ponuky poštovného zadarmo pri nákupe nad 500 Kč. Samozrejme ja, ihneď ako som to zistila, začala som plniť nákupný košík. Na eshop Sephory chodím pravidelne pozerať, a keďže najbližšiu predajňu mám až v Brne (čo zase nie je až tak strašne ďaleko), objednávka z ehopu sa mi rozhodne vyplatila aj napriek tomu, že na samotný tovar nebola žiadna zľava. Poštovné na Slovensko inak predstavuje sumu 149 Kč bez ohľadu na výšku objednávky. Priznám sa, že o akciách a ponukách Sephory nemám stále dokonalý prehľad, a ani poriadne neviem ako je to s ich katalógom, či chodí len majiteľom black karty a či ho budú zasielať aj do SR. Ja som sa po tomto nákupe ihneď zaregistrovala do vernostného programu, a získala som tak Sephora white kartu. A keď už píšem o tých ponukách, vo štvrtok mali super akciu, a to 20 % zľavu na všetko do 20:00, 15 % do 22:00 a 10 % do polnoci, takže ak sa chystáe z ich eshopu objednať, určite odporúčam pravidelne sledovať ako eshop, tak i fb stránku, aj keď je to miestami riadne psycho. Najmä ak zistíte, že je tákato výhodná akcia, a následne pri vašom vysnívanom produkte vyskočí nápis "dočasne nedostupné" alebo "vypredané". Tým som chcela naznačiť, že som si zase niečo objednala, je to síce len jeden produkt, ale neskutočne moc som po ňom túžila, zatiaľ vám ho neprezradím, určite ho ale čoskoro na ig a tiež blogu uvidíte.

Čo sa týka samotnej objednávky, z eshopu som viac ako nadšená! Pre informáciu, balíček je doručovaný spoločnosťou DPD. Prišla mi veľká krabica, ktorej obsah bol zabalený do červeného papieru, čo na mňa urobilo veľmi príjemný dojem. Okrem objednaných produktov sa v balíčku nachádzalo množstvo vzoriek a 3 papierové tašky Sephora (2 veľké a jedna menšia). Zo vzoriek som mala azda ešte väčšiu radosť, a vôbec prvýkrát som obdržala takýto počet, a navyše ešte takýchto úžasných vzoriek, ktoré prišli ako na zavolanie :)
Clinique Pep Perfect Set bol hodený do nákupného košíka ako prvý. Opäť je to ďalší darček pod stromček samej sebe :D Po produktoch Pep-Start som už istý čas pokukovala, takže po vzhliadnutí tohto setu som nemala vôbec nad čím rozmýšľať :) Nachádza sa v ňom krém Pep-Start Hydroblur Moisturizer 50 ml, očný krém Pep-Start Eye 7 ml a peeling Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser 30 ml, plus menšia kozmetická taštička ružovo-oranžovej farby. Zo setu mám obrovskú radosť, hlavne aj kvôli jeho skvelej cene 750 Kč, nakoľko len samotný krém stojí v Clinique butiku 25 € a 30 ml peelingový čistiaci gél až 13 €, mini očný gél sa samostatne myslím nepredáva. 
Ďalšie tri produkty sú od značky Sephora. Sú nimi 12 hod. vodeodolná ceruzka na oči v odtieni 06 - blonde ambition - Nacré, super čistiaci prípravok so zahrievacím efektom z javorovej miazgy a maska na ruky s výťažkom z aloe vera. 
A tu sú už spomínané vzorky. Dve vzorky Too Faced čokoládových bronzérov (tá vôňa je mimochodom fakt nádherná, priam na zjedenie), ďalej tri vzorky TF báz pod očné tiene, dva mini dvojfázové odličovače na oči a farba na pery v odtieni 19 Peony od značky Sephora. 
Sephora Rouge Infusion - The Neutrals - 19 Peony, Sephora 12 hod. vodeodolná ceruzka na oči - 06. Blonde Ambition - Nacré
Eshop sephora.cz vám teda môžem len a len odporučiť, a som veľmi rada, že posielajú aj na Slovensko, a že aj my máme možnosť si poslať produkty priamo domov. Inak na ďalší týždeň sa viete kam chystám? Do brnenskej Sephory :D A tiež do Douglasu :D Som zvedavá, čo všetko z vianočnej kolekcie tam nájdem, a na druhú stranu sa aj obávam, ako to moja psychika a peňaženka bude zvládať :D
P. S.: Dôvod návštevy: potrebujem nakúpiť aj darčeky pre iných, a tiež ešte niečo pre seba :)

33 komentárov

  1. super nákup, úplne si ma navnadila na nejakú objednávku ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) dúfam, že ak objednáš, budeš aj ty spokojná a nadšená :)

      Odstrániť
  2. Tolik vzorek k tomu to jen tak nějaký eshop nedává :) Super nákup! :) Odstín rtěnky je fakt moc pěkný :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, väčšinou sú na vzorky takmer všade lakomí, alebo ich ani vôbec nedávajú, a pritom práve vzorky sú významným prvkom podpory predaja.
      Ďakujem Miška :)

      Odstrániť
  3. Je úžasné, že posielajú aj k nám. Práve si plánujem veľkú objednávku, takže sa teším ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to je, veľmi sa tomu teším :) Super, dúfam, že potom spravíš článok, rada by som pozrela, čo si si objednala :)

      Odstrániť
  4. Skvělý nákup, já jsem velmi šťastná, že Sephora má eshop, protože ačkoliv Sephora je u nás v Brně, ne vždy tam mají co chci.. :( a třeba výběr TF je tam katastrofální.. :( dvě čokoládové paletky a řasenka :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, tiež som bola sklamaná, že v brnenskej Sephore nemajú zvlášť stojan s Too Faced :( A zase limitky bývajú na eshope ihneď vypredané :( Veľmi som si chcela kúpiť setík Let it glow a neušiel sa mi :( Ale nevadí, určite sa ešte niečo pekné nájde :)

      Odstrániť
  5. Skvelý nákup! Vzorky vždy určite potešia a ešte keď sú takéto! :) Ale celkom sa obávam o tvoju peňaženku v Brne :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Vzorky sú dokonalé :D Asi by som si mala zobrať vianočnú pôžičku na kozmetiku :D

      Odstrániť
  6. Tie vzorky su super! Po Clinique sete som pozerala, no nakoniec som si ho nevzala. Akurat dva dni dozadu som si objednavala po prvy krat, tak som zvedava co pride :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý nákup! Držím palce, aby to tvoja peňaženka v brne nejako ustála, aj ja som tam mala minulý rok čo robiť :DD

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Hehe, díky moc, budem to potrebovať, no už teraz som na tom dosť mizerne :D

      Odstrániť
  8. Moc pěkný nákup a s těmi vzorky si dělají u zákazníků dobré hodnocení, to je dobře. Jsem zvědavá co si v Brně nakoupíš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky :) To áno, za to majú veľké plus! Ja taktiež, dúfam, že dobre nakúpim :)

      Odstrániť
  9. Aj ja si musím niečo objednať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. práve som čítala jednu negatívnu recenziu na Clinique produkty,tak som zvedavá ako budeš ty spokojná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wooow tie vzorky Too Faced by som brala, už dlhšie plánujem kúpiť podkladovú bázu :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som inak z tej podkladovej bázy celkom sklamaná, nejako mi nevyhovuje...

      Odstrániť
  12. Nechápu, jak je možné, že jsem pořád ze Sephora eshopu nic neobjednala :D Ale určitě si udělám radost k Vánocům, musím mít Milk Chocolate bronzer od Too Faced <3 S těmi vzorky mě velmi mile překvapili.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ešte taktiež plánujem jednu objednávku pred Vianocami :) Vzorky i mňa veľmi milo prekvapili, a ihneď, ako som TF Milk Chocolate bronzér vyskúšala, vedela som, že si ho nabudúce musím objednať, no a už ho aj mám doma :)

      Odstrániť
  13. Wow, opravdu nádherné úlovky :) Miluju Sephoru 💕

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak táto objednávka vyzerá nesmierne dobre. Značku Sephora mám veľmi rada a rozbaľovanie tohto balíčku by ma nesmierne potešilo :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Chcel by som poďakovať spoločnosti Lapo Micro Finance za poskytnutie pôžičky. Niekoľkokrát som bol oklamaný, keď som sa pokúšal získať pôžičku, kým som nenatrafil na spoločnosť Lapo Micro Finance, ktorá mi poskytla pôžičku v hodnote 23 000 dolárov na starostlivosť o moje choré dieťa. Ak dnes potrebujete skutočného veriteľa, kontaktujte Lapo a nenechajte sa zmiasť. Kontaktný e -mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.