Rexona Maximum Protection

Ahojte :)
Už dlhší čas testujem krémové antiperspiranty od Rexony, o ktoré si môžete aktuálne na blogu i zasúťažiť. Rad Maximum Protection bol navrhnutý ako najúčinnejší antiperspirant značky Rexona, nakoľko jeho produkty majú poskytnúť až dvakrát účinnejšiu ochranu proti poteniu. Ako túto úlohu zvládajú, sa dočítate ďalej v článku.

Antiperspiranty mám v dvoch variantoch, a to "stress control" a novinku "active shield". Tajomstvo ich spoľahlivej ochrany spočíva v inovatívnej technológii TRIsolid™, ktorá má poskytovať pocit istoty a sviežosti vo všetkých situáciách až 48 hodín. To, že zápach potu je pre nás i naše okolie nepríjemným a negatívnym javom, určite rozoberať nemusím. Každý by mal používať ochranu proti zápachu potu či už v podobe deodorantu alebo účinnejšieho anitperspirantu, ktorého úlohou je i zabrániť samotnému poteniu. Pre mňa je jednoznačnou voľbou antiperspirant, pretože sa potím pomerne dosť, a najmä teraz v lete. A úprimne vám môžem napísať, že na tieto anitperspiranty sa spoľahnúť môžem!

Ich aplikácia je jednoduchá, ako u bežných tuhých antiperspirantov, stačí pootočiť kolieskom (pred prvým použitím je ním potrebné otočiť niekoľkokrát, kým sa produkt neobjaví). Odporúčaná dávka sú dve otočenia do jedného podpazušia, no mne úplne postačuje jedno otočenie.

Rexona Maximum Protection Active Shield
O antiperspirantoch (dámsky sprej, pánsky tuhý) z rady Active Shield ste si už mohli prečítať v tomto príspevku. Som veľmi rada, že som teraz mala možnosť vyskúšať práve tento krémový, ktorý za mňa funguje najlepšie. Je to zatiaľ prvý antiperspirant, ktorý ma pred zápachom potu ochráni takmer celý deň (samozrejme to závisí od produkcie a intenzity potu), svoju úlohu dôkladne plní i v horúčavách. Biele fľaky alebo škvrny som na oblečení nepostrehla (nosím väčšinou svetlé tričká), no pri tmavších kúskoch oblečenia si treba určite dať pozor na otretie čerstvo natretého podpazušia. Čo sa týka vône, je podobná ako u spreju z rovnakej rady, aj keď v tomto produkte cítim nejaký iný element navyše, ktorý je znateľný i pri variante "stress control". Priznávam, že spočiatku ma to dosť odrádzalo, ale postupne som si na jeho "typickú" vôňu zvykla, a už ju skoro vôbec nevnímam.

Rexona Maximum Protection Stress Control
Účinkom je rovnako efektívny ako predchádzajúci, ale s vôňou je už na tom trocha horšie. Aj keď vonia veľmi podobne ako "active shield", má v sebe zopár zvláštne voňajúcich prvkov, ktoré mi stále troška prekážajú, a preto používam oveľa radšej a častejšie variant Active Shield. Samozrejme, že antiperspirant cítite na sebe viac menej len vtedy, keď si ku podpazušiu privoniate, inak by ste jeho odor vnímať nemali (každopádne, môže závisieť od dávok aplikácie). Počas stresujúcich situácii som jeho špeciálny efekt nezaznamenala, podľa mňa funguje identicky ako Active Shield.

Oba tieto krémové antiperspiranty vám môžem skutočne len a len odporučiť, pretože fakt fungujú a ide im to skvelo! Jediné malé mínus vidím v ich vôni (hlavne u variantu "stress control"), ktorá by mohla byť o niečo jemnejšia a príjemnejšia :) Ale inak veľké ÁNO!

Kto ste sa ešte nestihli zapojiť do práve prebiehajúcej súťaže o tieto antiperspiranty i iné ceny, môžete tak urobiť kliknutím na TENTO odkaz do zajtrajšej polnoci!

Za poskytnutie výrobkov k recenzii ďakujem spoločnosti Unilever.

14 komentárov

  1. Rexona proste dezodoranty a antiperspiranty vie :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím vyskúšať, aj keď som si momentálne konečne objednala Ponio a tiež pokukujem po mužskom Old Spice, vraj sú najlepšie :). Ale kedysi Rexona u mňa viedla, takže určite sa k nim dostanem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ponio som aj ja chcela vyskúšať, no na mňa by bolo zrejme slabé... Dúfam, že potom o ňom napíšeš, som zvedavá, ako s ním budeš spokojná :)

      Odstrániť
    2. Určite bude recenzia a teraz v lete bude podliehať nejednému zaťažkávaciemu testu :D

      Odstrániť
    3. Super, o to viac sa na recenziu budem tešiť :)

      Odstrániť
  3. Tuhé deodoranty moc nepoužívám, většina mi totiž barví oblečení, ale trošku si mě nalomila a mrknu se po těchto.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja s tým sfarbením oblečenia nemám problém, keďže (ako som aj v článku spomínala) nosím väčšinou bledé tričká. Ale inak taktiež rada používam i spreje, no momentálne mi najviac vyhovujú tieto krémové.

      Odstrániť
  4. Super recenze! Já používám deodorant od Garnieru, který mi zatím vyhovuje nejvíc. Nicméně možná zkusím i tento. Díky za tip!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Od Garnieru som už dlho žiadny deo nemala, ale kedysi som ich používala a boli celkom fajn.

      Odstrániť
  5. Rexonu mam velmi rada, pouzivam teda hlavne spreje, tuhe moc nepreferujem.. Ale inak je to moja topka! :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som kedysi používala len spreje, no zistila som, že tuhé na mne lepšie fungujú :)

      Odstrániť
  6. Tuhý deodorant od Rexony jsem ještě neměla, ale ten "klasický" ve spreji používám od Rexony moc ráda, když nad tím tak přemýšlím, tak vlastně ani žádnou jinou značku už nepoužívám :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja posledný čas tiež používam viac menej len Rexonu, no mám rada i antiperspiranty od Dove :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.