Účinné duo proti akné - Vichy & Mary Kay

V tomto príspevku vám chcem napísať niečo o dvoch výrobkov, ktoré mi pomáhajú v boji s akné a podobnými nežiadúcimi problémami. Ako už vidíte na obrázku, jedná sa o Vichy Normaderm nočnú starostlivosť a Mary Kay lokálny krém proti akné. O oboch výrobkoch som už písala v rozsiahlom článku starostlivosti o moju pleť, no na krém od Vichy som chcela napísať samostatnú recenziu. Keďže tvorí s Mary Kay krémom skvelé a pre mňa nerozlučné duo, rozhodla som sa im venovať spoločný post :)
Vichy Night Detox je nočný krém pre pleť s nedokonalosťami. Je nekomedogénny, teda neupcháva póry, bez obsahu parabénov. Obsahuje perlit a absorpčné púdre, ktoré pomáhajú odstrániť nadbytočnú produkciu mazu. Eperulín spolu s kyselinou salicylovou pomáhajú odstrániť nedokonalosti pleti. Vhodný aj pre citlivú pleť.
Výrobok sľubuje zlepšenie kontroly produkcie mazu počas noci, elimináciu nedokonalostí a stiahnutie pórov. 

Čo na krém hovorím ja po viac ako mesiaci používania? 
  • páči sa mi jeho ľahká, nemastná konzistencia a rýchle vstrebávanie do pokožky
  • má dosť výraznú vôňu, ktorá by možno niekomu mohla prekážať, no mne je príjemná
  • ráno mám po ňom pleť trocha mastnú (najmä T-zónu), ale zato hladkú, hebkú na dotyk s pocitom zdravšej pleti
  • zaznamenala som zlepšenie pleti v podobe o niečo menšieho výskytu vyrážok a najmä zjednotenejšieho tónu pleti a póry sa mi zdajú byť naozaj stiahnuté
Nočnú starostlivosť teda hodnotím maximálne pozitívne, samozrejme netreba od žiadneho výrobku očakávať extra zázraky a úplné zlepšenie. Každá (ý) z nás vie, že problematická pleť je otázkou viacerých faktorov, akými sú strava, životný štýl, hormonálny stav a taktiež samotná starostlivosť o pleť. Krémiku dávam 9/10 bodov, možno po dlhšom používaní uvidím výraznejšie zlepšenie, takže si nechávam 1-bodovú rezervu :)

Skúšala som aj vzorku hydratačného krému proti nedokonalostiam z rovnakej rady, samozrejme ho po pár naneseniach nemôžem hodnotiť, no čo sa týka jeho textúry (opäť ľahká, nemastná) - tá mi vyhovovuje a určite rozmýšľam o plnom balení.
Po aplikovaní nočnej starostlivosti nanášam priamo na postihnuté miesta MK lokálny krém na akné, ktorý sa vždy postará o zmiernenie výskytu a rýchlejšie zahojenie problematických miest. Ako som už písala v spomínajúcom príspevku, krém aj keď len minimálne, ale predsa redukuje začervenané miesta a jazvičky. Používam ho každučký večer a moju večernú starostlivosť si bez neho už ani neviem predstaviť. Tento krémik má odo mňa poctivo zaslúžených 10/10 b.

Vichy krém má ľahkú konzistenciu, ktorá sa ihneď vstrebe do pokožky. Mary Kay krém má oproti Vichy konzistenciu o niečo hustejšiu, čo môžte vidieť aj na obrázku.
S lepšie vyzerajúcou pleťou sa samozrejme cítime šťastnejšie a taktiež sebavedomejšie :)
Aké produkty používate vy na liečbu a prevenciu akné?

9 komentárov

  1. Tak mne na pleť nepomaha nič, preto som prešla na liečbu liekmi :) som zvedava, ako mi to pomôže :D.

    www.rebelliouslily.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě naštěstí akné netrápí, takže tento problém nemusím řešit, ale vím, že kamarádka má ten produkt od MK také a moc si ho chválí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti závidím :) Ja už som sa s určitými nedokonalosťami zmierila, no i naďalej hľadám a skúšam nové prípravky, čo by mojej pleti prospievali :)

      Odstrániť
  3. Skvelý článok a veľmi sa mi páči tvoj blog :) Máš pekný vzhľad stránky a píšeš naozaj zaujímavé a dobré články.Už aj ja som novým členom na tvojom blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. v poslednej dobe mám síce radšej prírodnejšie produkty, ale tieto ma veľmi zaujali, hlavne ten krém od MK :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niečo prírodnejšie chcem aj ja vyskúšať :) Krém od MK je mojim must have :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.