ALCINA Cosmetics


V dnešnom poste vám chcem predstaviť dva výrobky od nemeckej značky Alcina, ktorá ponúka široký sortiment pleťovej, dekoratívnej a vlasovej kozmetiky. Výrobky z tejto značky sa dajú zakúpiť len v kozmetických a kaderníckych salónoch, nakoľko sa jedná o profesionálnu značku. TU si môžete pozrieť všetky výrobky od značky Alcina.

Ja som sa k tejto kozmetike dostala práve v kozmetickom salóne, kde som mala možnosť vyskúšať krém Sensitiv Gesichtscreme light, čo je ľahký krém určený na citlivú pleť, ktorý pleť zmatňuje a zároveň ju zásobuje vlhkosťou. Krém obsahuje účinný ovsenný extrakt a pantenol - zložky upokojujúce podráždenú a začervenanú pleť. Pretože som bola s krémom veľmi spokojná (najmä po predošlých zlých skúsenostiach s rôznymi inými krémami, ktoré mi pleť neprijímala), tak som si ho samozrejme aj kúpila :). Krém navyše nádherne vonia, neviem tú vôňu ani opísať..., má bledoružovú farbu; do pokožky sa mi rýchlo vstrebe, takže za chvíľu môžem nanášať make-up, upokojuje prípadné podráždenia, je vhodný aj pre moju problematickú pleť, ale samozrejme každému vyhovuje niečo iné a musí si nájsť vhodný prípravok pre svoj typ pleti. Jediným negatívom je vyššia cena - 22,50 € - obsah 50 ml.
Dlho som hľadala ceruzku do vnútorného viečka v odtieni nude, pozerala som sa v drogérií po všetkom možnom, no tým, že mám veľmi citlivé oči, chcela som ísť radšej do niečoho kvalitnejšieho; takže som išla viac menej na istotu do Alciny Nude Liner - presvetľujúcej ceruzky na oči a pery zároveň. Ceruzku musím taktiež len a len chváliť, je jemná, veľmi dobre sa s ňou pracuje, nedráždi mi oči, krásne ich presvetlí a aj dlho vydrží. Cena je okolo 6,30 €.
A čo vy? Vlastníte nejaké výrobky z tejto značky? Ak áno, napíšte mi, budem rada :)

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.